تبلیغات
☺☺☻Soft More☻☺☺ - قیمت موبایل و اینترنت در ایران چگونه است؟
☺☺☻Soft More☻☺☺
اگر خبر بازی نرم افزار عکس یا آموزش خاصی موردنظرتون هست در قسمت نظرات بگید.وحتما از محصولات فروشگاهم خرید کنید.

قیمت موبایل و اینترنت در ایران چگونه است؟

دوشنبه 20 شهریور 1391

نویسنده: امیرحسین احمدی | طبقه بندی:اخبارکامپیوترو فناوری، 

Samsung Galaxy Tab 8.9
ایتنا - كم‌فروشی در حوزه اینترنت این است كه وقتی اپراتوری از مشترك مبلغی را برای ارائه سرویسی دریافت كرده و قرار بوده كه آن را سه روزه ارائه بدهد، مثلا ۱۰ روزه این كار را انجام دهد و یا سرویسی را كمتر از آن میزانی كه تعهد دارد، ارائه كند.

ممكن است تعرفه‌های بالای تلفن همراه و یا اینترنت یكی از عاملان نارضایتی كاربران در كشورهای مختلف باشد اما قطع و وصل شدن‌های مكرر تلفن‌های همراه و یا اختلالات شبكه موبایل بعضا یكی از عمده‌ترین دلایل نارضایتی آن‌هاست كه البته به این موضوع می‌توان كندی اینترنت را نیز اضافه كرد. 


به گزارش ایتنا از ایسنا، فرقی ندارد كه موبایل شما مربوط به كدام اپراتور باشد، شما هر شماره‌ای كه داشته باشید بی‌شك تاكنون در برخی مناطق شاهد قطع شدن و نیمه كاره ماندن تماس و یا آنتن‌دهی نامناسب بوده‌اید. 

اكنون گفته می‌شود گلایه‌های مشتركان در این زمینه به یكی از اصلی‌ترین انتقادات كاربران بخش ارتباطی تبدیل شده است. این در حالی است كه اپراتورهای مختلف در فواصل زمانی متعدد از تقویت شبكه خود و نصب دكل‌های تقویتی خبر می‌دهند. 

علاوه بر این، موضوع سرعت اینترنت از دیگر مواردی است كه در برخی مقاطع موجب گلایه‌های كاربران می‌شود. این روزها در حالی كه مركز مدیریت توسعه ملی اینترنت(متما) در حال انجام بررسی‌هایی در زمینه سرعت اینترنت است، بخشی از كاربران اذعان كرده‌اند كه برای باز كردن عكس‌ها و یا فیلم‌های دریافتی خود و یا حتی برای باز كردن یك سایت گاه مجبور شده‌اند تا چند دقیقه منتظر بمانند. 

وزیر ارتباطات وجود مشكل در كابل‌ها و مسیرهای بین‌الملل، اختلال در كابل‌های زیردریایی را از جمله دلایل این موضوع دانسته و در پاسخ به گلایه‌هایی كه در ارتباط با تعرفه‌های بالای خدمات ارتباطی مطرح می‌شود به ایسنا گفت: قیمت اینترنت ما در حد متوسط كشورهای دنیاست و در زمینه تلفن‌های ثابت هم یكی از پائین‌ترین قیمت‌ها را داریم. در زمینه موبایل هم ایران از جمله كشورهای ارزان به شمار می‌رود. 

پیش از این اواسط اردیبهشت‌ماه هم مدیر کل نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی كم‌فروشی‌های اینترنتی را از جمله شكایات كاربران دانسته و اعلام كرده بود كه كم‌فروشی در حوزه اینترنت این است كه وقتی اپراتوری از مشترك مبلغی را برای ارائه سرویسی دریافت كرده و قرار بوده كه آن را سه روزه ارائه بدهد، مثلا ۱۰ روزه این كار را انجام دهد و یا سرویسی را كمتر از آن میزانی كه تعهد دارد، ارائه كند. 

علیرضا اصغریان در عین حال تاكید كرده بود: بیشترین شكایات كاربران در رابطه با اینترنت پرسرعت است و سیستم نظارت آنلاین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با دسترسی مستقیم به شبکه اپراتورهای فناوری اطلاعات به‌طور مداوم شبکه اپراتورهای فناوری اطلاعات را کنترل می‌کند. 

او با تاكید بر اینكه مردم باید درباره پارامتر‌ها و شاخص خرید اینترنت، نرخ اشتراك، ظرفیت خط، سرعت دانلود و مواردی از این قبیل دقت كنند اظهار كرده بود: بررسی وضعیت شبکه اپراتورهای فناوری اطلاعات باید از راه نزدیک و در محل صورت پذیرد كه این امر باعث ایجاد تعامل میان ارائه‌دهندگان خدمات و اطلاع از مشکلات و شرایط واقعی آن‌ها می‌شود. 

مدیر کل نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات همچنین گفته بود: ارائه‌ خدمات شركت‌هایی كه در حوزه‌ی فناوری اطلاعات پروانه دارند، اگر فاقد توافق‌نامه‌ سطح خدمات (SLA) باشند، در مرحله اول متوقف شده و اگر موضوع ادامه یابد، فعالیت‌هایشان متوقف و یا معلق می‌شود. 

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.

← درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : امیرحسین احمدی

← لینکدونی

← طبقه بندی

← آرشیو

← لینکستان

← صفحات جانبی

← نظرسنجی

    شما از کدام یک از موتور های جست وجوی زیر بیشتر استفاده می کنید







← آخرین پستها

← نویسندگان

← ابر برچسبها

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :